2011/10/26

تعطیلی موقت

 من از وقتی که این وبلاگ را ساختم و شروع به نوشتن کردم تا آخرین پستش "همه یکسان" یکسری پست های شاید بی ربط، شاید بی کیفیت را منتشر کردم . خوب این هم به حساب بی تجربه بودن من در این زمینه بوده، اما من تصمیم داشتم که همینجوری به انتشار مطالب بپردازم تا ببینم در چه زمینه ای توانایی دارم که وبلاگ بنویسم اصلا توانایی دارم بنویسم؟؟ یجورایی این وبلاگ را یک وبلاگ آزمایشی قرار دادم.
اما دلیل اصلی این توقف چند ماهه خدمت من بود از چند ماه قبلش که برگم اومد رفتم تو کما و دیگه حوصله نوشتن نبود بعدش هم که افتادم در یکی از شهرستان ها و هر روز در پادگان بودم و خوب به اینترنت دسترسی نداشتم تا اینکه خدا را شکر تونستم انتقالی   و بگیرم از اون جهنم دره به شهر خودم بیام و بنویسم.


امیدوارم بتونم هر چی تو کله ام میگذره را به نحو خوبی تو این وبلاگ ارائه بدم.

No comments:

Post a Comment